vrijdag 3 januari 2014

Nieuw jaar


Pfff, 2013 zit erop! Nu op naar 2014, een jaar wat me op gebied van gezondheid hopelijk positievere berichten gaat brengen dan 2013.. Al moet ik zeggen dat ondanks de narigheid er gelukkig ook mooie momenten voor me zijn geweest, en 2013 ook een jaar is geweest waarin ik ontzettend veel liefde heb mogen ontvangen en heb gevoeld!

Heb gister weer een kuur gehad, lag vanmiddag beroerd te zijn in bed, toen mijn katje Sam naar me toe kwam met een flinke hoeveelheid wol in z'n bek (uit zijn eigen mandje), bij me op bed sprong en de wol naast me neerlegde. Vond dit zo verschrikkelijk lief! Gaf me echt het gevoel dat hij ook een beetje voor me wil zorgen. Je kon me wegdragen op dat moment.. En Sam is niet het enige positieve wat 2013 me heeft gebracht. Doordat ik begonnen ben met facebook (omdat ik willde delen wat er allemaal met me gebeurde) ben ik ook weer een aantal oude contacten tegengekomen, waar hier en daar zelfs weer nieuw leven is ingeblazen! Erg leuk vind ik dat! En heb ik steun mogen ontvangen uit onverwachte hoek, zelfs kaartjes en cadeautjes van mensen die ik niet of nauwelijks ken. Ondanks de slechte berichten die ik het jaar kreeg, gaf me dat ook een groot gevoel van liefde. Iedereen bedankt voor alle steun! Ik waardeer het ontzettend, ieder gebaar is zo ontzettend groot voor me! Dus blijf dit vooral ook in 2014 doen.. :)

En ik heb het afgelopen jaar echt ontzettend veel geleerd. Door ineens zo ziek te worden valt ook een deel van alledaagse beslommeringen weg, wat op een bepaalde manier ruimte geeft om dingen vanuit een ander perspectief te zien. Nu kan ik niet zeggen dat ik mijn ziekte dankbaar ben, ik heb afgelopen jaar ook ontzettend veel pijn en verdriet gehad, maar in de narigheid van het ziek zijn kunnen ook mooie dingen gebeuren. Heb hierin heel veel over mezelf geleerd.

En in 2013 heb ik ook een aantal feestjes kunnen vieren. Heb een feestje gevierd na de eerste goede scan, heb een feestje gevierd omdat ik 32 werd en andere verjaardagen. En heb oud en nieuw gevierd. Kreeg van mijn broer en schoonzusje een wensballon. Nu waaide het best hard en was het niet gemakkelijk om hem de lucht in te krijgen. Eerst leek het niet te lukken, hij verloor hoogte en belandde in de tuin van de buurman, en op het moment dat we dachten dat het niet zou lukken, ging ie alsnog. Heel spannend, vlak langs de muur omhoog, en uiteindelijk net over ons eigen dak de lucht in en kon ik een wens doen!

Ondanks dat 2013 zeker niet een jaar was waar ik op hoopte, gelukkig is er nog steeds heel veel om dankbaar voor te zijn!

Voor iedereen een ongelooflijk mooi, liefdevol en gezond 2014 gewenst!

3 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je hele familie een heel liefdevol en heerlijk jaar, waarin goed nieuws de boventoon gaat voeren!!
    Dikke knuffel, Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alice, jou wens ik dat dit jaar je zal brengen wat je hoopt te krijgen. Je bent een heel sterke vrouw, dat heb je al bewezen dus aan jou zal het niet liggen. Veel geluk en heel veel liefde van ieder om je heen! Groetjes en beterschap na je kuur, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een enorm respect voor je doorzettingsvermogen. Ik wens je dan ook datgene wat je dmv je wensballon hebt gewenst. Een goed 2014 voor je en je naaste familie. groetjes van je oud collega Frederik

    BeantwoordenVerwijderen