maandag 3 juni 2013

Eindelijk geluk(t)


Het is gelukt, hij is eruit!!!!!!!! Vandaag wel de hele dag in het ziekenhuis geweest, maar kreeg om half vijf het verlossende woord dat ik naar huis mocht, en dat ZONDER catheter! Eindelijk goed nieuws, eindelijk iets wat twee kanten op kon en de goede kant uit ging! Dat betekent dat ik weer wat meer kan bewegen en gewoon weer alles aan kan trekken wat ik wil zonder rekening te houden met een stomme zak op mijn been.

En om te vieren drink ik nu een wijntje en gaan Klaas en ik lekker uit eten!

1 opmerking:

  1. Mooi dat je de katheter in het ziekenhuis kon achterlaten. Na die vreselijke beproeving van de chemo eindelijk iets dat goed gaat. Nu komen er zonnige dagen waar je van kunt genieten op de nieuwe superbank. Probeer je ook een beetje te kontschoppen, het zakje kan niet meer losschieten? We leven allemaal met je mee in de Roezemoes en hopen dat je de kracht hebt/krijgt om van die chemo-ellende te herstellen. Groet Gerco

    BeantwoordenVerwijderen