dinsdag 22 oktober 2013

Groot Groningen!


En vanaf vandaag ben ik ook nog een beetje beroemd... :)

Vorige week heb ik mijn actie via facebook gedeeld, en met succes, ruim € 2500 in een halve week, nu staat de teller op bijna € 3000 ! Maar we zijn er nog niet! De doelstelling staat op € 5000 maar mogen er natuurlijk ook overheen!

Het bericht is op mijn verzoek flink gedeeld op facebook en dit is een verslaggever van Groot Groningen niet ongemerkt gebleven.. Hij was onder de indruk van mijn verhaal en bood aan om een stuk te maken samen met mij. En dit is gebeurd! Vandaag staat het in Groot Groningen en ben ik dus ook een beetje beroemd... :) Heel erg bedankt voor het fijne gesprek en het mooie artikel!

Voor iedereen die nog niet heeft gedoneerd....
Ga naar mijn actiepagina en geef!

https://actie.avlfoundation.nl/Geef-om-jezelf!

Geef om mij, geef om een ander, geef om jezelf!

Meer informatie over deze actie staat op de actiepagina en ook op mijn blog onder het stukje 'Geef om jezelf'.

Alle donaties, groot of klein, zijn welkom. Sta op tegen kanker, de volgende keer kun jij het zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten