maandag 15 april 2013

Hoofdstuk 1 Hoe het allemaal begon…. Antibiotoca I en II




Een paar weken geleden.. Voelde al een paar dagen een beetje een stekende pijn in mn rug en zij. En kreeg wat blaasontstekingklachten. Heb op dinsdag 19 maart de huisarts gebeld, en legde uit dat ik dacht een blaasontsteking te hebben. En dat ik pijn had in mn rug en zij.. Ik dacht dat de blaasontsteking zich uitbreidde naar mijn linkernier. De doktersassistente beaamde dat dat kon, maar zei ze, meestal is dat niet ernstig en gaat dat over met een antibiotica kuur. Niks om me zorgen over te maken volgens haar. Heb urine bij haar ingeleverd en werd dezelfde middag gebeld dat ik inderdaad een blaasontsteking had en ze schreef me een antibiotocakuur voor. Voelde me helemaal niet lekker, lag het grootste deel van de dag op de bank en de volgende dag merkte ik dat ik een vreemd tintelend gevoel had bovenin mijn linkerbeen.. Dacht dat dat kwam van het vele liggen op de bank. Totdat ik voelde dat een groot stuk huid (ongeveer 10 bij 15 cm) gevoelloos was geworden.. En las ik in de bijsluiter van de antibiotica dat dat een bijwerking kan zijn. Wel vervelend, maar niet ernstig.. (Zat nog te grappen met Klaas over andere plekken die nog veel erger zouden zijn wanneer die gevoelloos waren). Op donderdag heb ik de dokter hierover gebeld, die zelf een paar dagen aan het skieen was, maar kon dezelfde dag terecht bij de huisarts in opleiding. Daar zat ik dan, met de bijsluiter in mijn handen. De arts gaf aan dat het inderdaad een bijwerking van de antibiotoca kon zijn en schreef me een andere kuur voor.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten